دوره های حضوری
12 ساعت
قیمترایگان
رزرو

اهداف کلی آموزش:

استقرار نظام حاکمیت فناوری اطلاعات و نظام مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

سرفصل‌های آموزشی:

  • اصول و مفاهیم مدیریت خدمات فاوا
  • معرفی چارچوب ITIL
  • بررسی فرآیندهای ITIL

مخاطبین دوره:

  • مدیران و کارشناسان حوزه‌ی برنامه‌ریزی و کنترل فناوری اطلاعات
  • کارشناسان پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات

منابع آموزشی پیشنهادی:

  • Steinberg, R. A, Cannon, D, Lloyd, V, Hunnebeck, S, Rance, S, ITIL Lifecycle Suite, The Stationery Office, 2011.
  • Inform-IT, Foundations Of ITIL (Volume 3), Van Haren Publishing, 2007.
  • Office of Government Commerce, The Introduction to the ITIL Service Lifecycle Book, The Stationery Office, 2007.