امداد

توضیحات پروژه

امداد فرآیندی متشکل از لاگ برداری ، ثبت و ضبط و تصمیم گیری در خصوص حوادث است که در یک سازمان اتفاق می افتد. یک حادثه ممکن است بر اثر یک خطا یا اشتباه ، خراب شدن و یا سرویس ندادن یا حتی کاهش کیفیت یک سرویس و بسیاری از چیزهای دیگر اتفاق بیوفتند. حوادث معمولا از طریق کاربران ، کارکنان فنی و یا اشخاصی که از سرویس های مانیتورینگ استفاده می کنند ممکن است به اطلاع ما برسند. اصلی ترین هدف Incident Management این است که سرویس یا عملیات مورد نظر را در سریعترین زمان ممکن به حالت عادی و عملیاتی که کاربران از آن انتظار داشته اند بازگردانی شود ، در عین حال بایستی دسترسی پذیری و کیفیت سرویس دهی ما نیز به درستی مدیریت و نگهداری شود. هر اتفاقی که در یک سازمان باعث بروز یک حادثه شود به وسیله یک سری فرآیند به نام Incident Response یا Management مدیریت و در نهایت برطرف می شود ، مراحل زیر به عنوان گام های اصلی در فرآیند Incident management معروف هستند:

  1. آماده سازی برای رسیدگی کردن و پاسخگویی به حادثه
  2. شناسایی و تجزیه و تحلیل حادثه
  3. اطلاع رسانی
  4. مهار کردن
  5. کشف آثار و بقایا
  6. از بین بردن دلایل بروز حادثه و بازیابی از حادثه
  7. انجام فعالیت های بعد از حادثه ITPRO باشید
مرکز تخصصی آپا دانشگاه گیلان با استفاده از کادر مجرب و توانمند خود آمادگی ارایه خدمت امداد به متقاضیان محترم را دارد. شما می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را اعلام کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.